پارک آبی کیش

در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین مکان تفریحی کیش آشنا کنیم که جزو برترین پارک های آبی جهان می باشد. در جنوب جزیره ی مرجانی کیش، جایی کنار ساحل آرام و زیر آفتاب گرم جنوب، اولین پارک آبی روباز ایران راه اندازی شده است .
آفتاب و هوای بی نظیر این جزیره در کنار امنیت و کیفیت این پارک آبی رقیبی جدی برای پارک های منطقه خواهد بود و مقصدی بی نظیر برای کسانی که دوست دارند در کشور و فرهنگ خودشان تفریح کنند، اما خدماتی در کلاس جهانی دریافت نمایند.


پارک آبی کیش با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر روزانه پذیرای گردشگران می باشد . از نظر تنوع امکانات تفریحی و تجهیزات در کشور بی رقیب است. در طراحی تجهیزات این پارک آبی، از جدید‌ترین وسایل تفریحی روز دنیا استفاده شده است. تعدادی از سرسره‌های هیجان انگیز پارک آبی کیش در منطقه نمونه مشابه ندارد.
تمامی گروه های سنی می توانند از امکانات پارک آبی کیش استفاده کنند. بدین منظور امکانات اختصاصی برای کودکان و نوجوانان و افراد میانسال و بزرگسال طراحی شده است. در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته فراهم شده است.
بازی‌های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.
در پارک آبی کیش علاوه بر امکانات تفریحی خدمات دیگری همچون کافی شاپ ، رستوران و فروشگاه در اختیار گردشگران قرار گرفته است. موضوع این پارک آبی راز قلعه ی خورشید است.
امکانات تفریحی پارک آبی کیش عبارتند از دهکده ی دامیار، رودخانه ی آرام، استخر برکو، استخر آبان، بازی آبیژ، دلو آبشار، سرسره‌های رابین و راشین، سرسره ی برزین، سرسره ی رابو و رامونا، سرسره ی گرداب می باشد.

نکاتی که باید قبل از رفتن به پارک آبی کیش بدانید:
• برای پارک آبی لباس مناسب لازم است ومدیریت حق تعیین مناسب بودن لباس را برای خود محفوظ می داند
• کودکان زیر ۱۲ سال باید توسط بزرگتر بالای ۱۸ سال همراهی شوند
• برای برخی بازی‌ها استفاده از هرگونه لنز و عینک هم ممنوع می باشد
• جهت کمک به حفظ امنیت خودتان به توصیه‌های کارکنان به طور کامل عمل کنید
• جهت حفظ حریم پارک، کلیه محوطه ی بیرون پارک تحت پوشش دوربین مدار بسته هستند.
برای گذراندن یک روز هیجان انگیز در پارک آبی کیش می تونید از قیمت تور کیش از شیراز مطلع شوید .

Summary
Review Date
Reviewed Item
پارک آبی کیش
Author Rating
5