مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

مراکز خرید هر شهر و کشوری بی شک یکی از پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری است. در این مطلب قصد داریم شما را با مهم ترین مراکز خرید مشهد، که یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران است آشنا کنیم.

مجتمع آرمان مشهد

مجتمع آرمان، یکی از بزرگترین و مدرنترین مجتمع های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد است که در خیابان نواب صفوی نزدیک به هتل سروش و با فاصله کمی از حرم امام رضا(ع) قرار گرفته است. این مجتمع تجاری در بخش مرکزی دارای فضاهای مفرح، آبشار و صخره های بسیار بزرگ، محل بازی و تفریحگاه برای کودکان و بزرگسالان است و همچنین فود کورت مجموعه با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر پذیرای مسافران محترم مشهد است. این مجتمع ۱۳ طبقه شامل ۳۵۹ واحد تجاری ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی و ظرفیت پارکینگ آن نیز ۴۴۵ می باشد.

آدرس: مشهد – خیابان نواب صفوی – نرسیده به وحدت – جنب هتل سروش

مجتمع الماس شرق مشهد

 مجتمع الماس شرق در انتهای بلوار خیام شمالی قرار دارد. ساختمان تجاري مجتمع در شش طبقه ساخته شده که اكثر واحدهاي اين مجتمع به نمايندگي ها و فروشگاه های لوازم خانگي، چيني و بلور، صوت و تصوير، رايانه، تلفن همراه، کیف و کفش، پوشاک،صنایع دستی و لوازم لوکس و دکوری واگذار شده است. پاركينگ طبقاتي مجتمع چهار طبقه ای می باشد که ظرفيت پارك حدوداً ۱۳۰۰ دستگاه اتومبيل را دارد. سرزمین عجایب برای تفریح کودکان می باشد. سرزمین عجایب را میتوان به عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده مشهد به حساب آورد که با بازیهای متنوع و گوناگون ساعتها بچهها را سرگرم می کند. به جز سرزمین عجایب، در مجتمع تجاری الماس شرق سینما پنج بعدی و یک آکواریوم به نام شهر دریایی شرق وجود دارد که دارای مجموعهای از ماهیان جمع آوری شده از تمام دریاهایهای شور جهان است. تنوع گونه های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان رنگارنگ و متنوع آب های شور پیدا می شود. آبنمای مجموعه الماس شرق نیز که در مرکز مجموعه واقع شده در نوع خود جالب و تماشایی می باشد. آبنمای مجموعه از صبح ساعت ۱۳-۱۰ راس هر ساعت و عصرها از ۲۱:۳۰-۱۷:۳۰در هر ساعت نیم ساعت اجرای برنامه دارد.

برج آلتون مشهد

برج آلتون مشهد یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور است که در یک مجموعه دیدنی تجاری-اداری با فضای قابل توجه پارک خودرو(حدود ششصد خودرو) با عنوان بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور شناخته می شود و نمای خارجی و داخلی آن جزء لوکس ترین برج ها و مراکز خرید کشور به حساب می آید. فروشگاه های برج آلتون به طور عمده درفروش لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه و کالاهای دیجیتال فعال می باشند.
آدرس: مشهد – بلوار دانشگاه – بین دانشگاه بیست دو و بیست وسه

مجتمع پروما مشهد

مجتمع پروما در چهار طبقه ساخته شده و علاوه بر هایپرمارکت بزرگ پروما با زیربنایی در حدود شش هزار متر مربع، ۲۵۰ واحد نیز دارد. امکاناتی از قبیل شهربازی، بولینگ، بیلیارد نیز برای گردشگران فراهم شده است.پارکینگ مجتمع پروما دارای ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو می باشد.
آدرس: مشهد – ضلع شمال شرقی میدان جانباز

کیان سنتر ۲ مشهد

با توجه به استقبال از مجتمع تجاری کیان سنتر ساخت کیان سنتر۲ در انتهای بلوار فرامرز عباسی برنامه ریزی شده و با تهیه زمینی مقابل مجتمع کیان سنتر۱ به انجام رسید.مجتمع کیان سنتر۲ که در هفده طبقه (شامل شش طبقه زیرزمین و همکف) بنا شده و دارای پارکینگ، هایپرمارکت، شهربازی، فود کورت بزرگ، دفاتر اداری و واحدهای تجاری می باشد.
آدرس: مشهد – بلوار جانباز – تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی

مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع تجاری زیست خاور در یکی از معتبرترین میدان های شهر مشهد قرار گرفته و در نزدیکی اماکن مذهبی و نقاط دیدنی شهرمشهد می باشد. نزدیکی به ایستگاه قطار شهری (مترو)، فرودگاه و ایستگاه راه آهن، زیست خاور را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سوغات کرده است. این مجتمع تجاری قدیمی دارای ۱۵ طبقه شامل ۴ طبقه و ۶۹۸ واحد تجاری می باشد. خرید پوشاک، کیف و کفش، خوراکی، اقلام مذهبی و انواع سوغات مشهد در زیست خاور مشهد امکان پذیر است.
آدرس: مشهد – ضلع جنوب غربی میدان شریعتی – جنب کوهسنگی ۲

مجتمع تجاری گوهرشاد

بازار گوهرشاد با وجود سالن های عریض دارای ۸۴ مغازه است که در آنها لوازم برقی و خانگی،بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، اسباب بازی، سوغات و… عرضه می شود.
آدرس: مشهد – خیابان سازمان آب – بالاتر از میدان راهنمایی – نرسیده به خیابان اسفندیانی

برای سفر به مشهد و بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد می توانید با خرید تور مشهداز شیراز از آژانس سفرهای برتر دنیا شیراز سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و برای اینکه از تورهای لحظه آخری مشهد از شیراز مطلع شوید صفحه تورهای لحظه آخری از شیراز را مشاهده کنید.

Summary
Review Date
Reviewed Item
مراکز خرید مشهد
Author Rating
5